jangan meludah ke langit sebab takut nanti bukan ludah je yg jatuh balik ke muka sendiri...malah tahi burung ikut jatuh jugak....
(tapi kadang² aku pon mcm tu...baru la bole sentap menyentap)

Thursday, July 21, 2011




Cawangan tempat aku berkerja dah aktifkan semula kelab sukan kitorang. Sekarang ni ade pertandingan mencipta tagline@slogan untuk kelab sukan ni -KESUJA-.

Oleh sebab aku ni seorang yang suka menyibuk jadi aku pon menyibukkan diri dengan menghantar penyertaan. Tagline@slogan yang aku hantar ialah GAYA HIDUP SIHAT, PRESTASI KERJA MENINGKAT. Mula-mula aku buat HIDUP SIHAT, PRESTASI MENINGKAT tapi macam tak best je. Jadi aku tambah sikit ayat supaya sedap didengar dan disebut. Rasanya macam ada kaitan la dengan kelab sukan dan kerja. Bila kita bersukan, jadi badan pon sihat. Bila badan dah sihat, kita pon takde la nak m.c je kan?? hahaha korang layan kan je la aku ni...ntah ape2 la.

Semoga aku menang pertandingan ni. Bukan sebab nak hadiah tapi sebab nak menang je. Tak pernah lagi masuk pertandingan cipta slogan ni. Amin.

1 comment:

NoRa said...

hadiah ape yg lumayan tu? agak2 ade x i-fon 4 ke...plasma tv ke...

Post a Comment