jangan meludah ke langit sebab takut nanti bukan ludah je yg jatuh balik ke muka sendiri...malah tahi burung ikut jatuh jugak....
(tapi kadang² aku pon mcm tu...baru la bole sentap menyentap)

Tuesday, June 7, 2011

Duit Hilang

Aku simpan duit(spare) dlm drawer kat opis...takde la banyak sgt...
Masa cuti bersalin 90 hari, aku kunci drawer tu tapi sejak berapa hari kebelakangan ni je aku tak kunci sbb tak terpikir pon orang akan ingat ade duit dalam drawer aku....melainkan pencurik tu bukak satu-satu drawer dlm opis ni...
Ingat nak beli la kasut baru tapi nampaknya takde rezeki...pakai duit lain je la...
Tapi kenapa kau curi duit aku??????
eiiii tengah geram ni macam² ayat yang nak keluar tapi tak tertaip je kat sini...taktau nak taip yang mana satu dulu...takpe la mungkin si pencuri tu betul² perlukan duit...mungkin dia nak beli sepender baru sebab sepender die dah koyak ke...tapi aku tetap tak halalkan okey...semoga kau sukses sebagai pencuri...pencen la cepat² ye...


Mungkinkah begini rupa si pencuri itu??atau


begini?

p/s : takde ke pencuri perempuan??asalkan pencuri je mesti kartun die lelaki...





No comments:

Post a Comment