jangan meludah ke langit sebab takut nanti bukan ludah je yg jatuh balik ke muka sendiri...malah tahi burung ikut jatuh jugak....
(tapi kadang² aku pon mcm tu...baru la bole sentap menyentap)

Thursday, June 9, 2011

Nora Elena







Tak sangka slot Akasia TV3 ni dah jd fenomena dikalangan kawan² aku. Kawan kat opis aku Izwati Hashim dan Nor Elisa Mohamed (dua orang ni je la yang selalu cerita) sangat teruja dengan pelakon lelaki drama tu si Aaron Aziz. Kat Facebook, ada jugak status kaum lelaki yg menerangkan maksud mereka layan drama Nora Elena ni...hebat sungguh penangan...Tak kira jantina semua dah jatuh hati dengan Nora Elena.

Petang semalam oleh sebab aku pergi ikut suami aku meniaga, aku tak dapat la tonton (kalau tak ikut pon memang tak berapa  boleh nak layan sangat). Sampai kat tempat meniaga, aku check h/p. Ada 1 missedcall dan 1 mesej. Baca mesej dulu

Et
08-Jun-11 5:32 ptg
Misz cll aku yerk,
adew  s0mething nk
tnye, urgent nie..

aku dok tekan la butang ke bawah banyak kali takut ini hanyalah suatu gurauan lapok tapi takde dah...sampai situ jer. Oleh sebab takde kredit dalam h/p,aku ke kedai dulu pegi cari tambah nilai. Tapi takde jual pulak tambah nilai paling murah.

jadi, aku buat la call-me-back ke kawan aku tadi...tak sampai seminit kemudian,dia call...aku pon jawap la dengan debaran...spekulasi berlegar-legar dalam hati 'kenapa la ye si et...ape la yg urgent sangat nak tanya...Lepas je jawap fon dan borak sekejap,panggilan pon ditamatkan...

Aku ingatkan apa la yang urgent sangat macam hal kecemasan je. Rupa-rupanya, kawan aku tadi dah termiss episod mana ntah aku tak tanya drama Nora Elena ni. Jadi dia nak tau la web tv3 yang boleh kita tengok balik cerita² yang dah ditayangkan.

Ini maknanya, memang Nora Elena berhantu sebab bukan orang kat opis aku je yang angau ngan drama ni tapi kenalan kat Facebook dan jugak kawan sekolah aku dulu² pon angau nak tengok. Yang perempuan sebab nak tengok Aaron Aziz dan yang lelaki aku taktau diorang angau sebab apa@siapa.

Dari pemerhatian aku, cerita  Nora Elena ni tak masuk akal dan boleh buat orang hilang akal.

5 comments:

Anonymous said...

ko siap mention name kitorg lg ek...haha

NoRa said...

hahaha sori la tak mintak kebenaran...nak bg glamer sket...kot ade pakwe yg terpikat ngan name korang, leh la kontek aku...hehehe

FawraMokhtar said...

haha kak nora..bese la tuh
fara pon ske tgk..:D

Anonymous said...

wey..siap nama penuh xtahan tuh..haha btw thx nora ku syg,sbb promote nama aku kt dlm tu.hahah

NoRa said...

fara:: hehehe ikut gak blog akak ye...tq...singgahlah selalu...
anon:: xtau la ko ni lisa ke atie...atau et...sesame...hhehe

Post a Comment